.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناسنامه کشاورزی مازندران باید تدوین شود

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به عدم استفاده صحیح از پتانسیلهای بخش کشاورزی استان از متولیان امر کشاورزی استان خواست تا نسبت به تدوین شناسنامه کشاورزی مازندران اقدام کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری، آیت الله نورالله طبرسی در جلسه شورای راهبری صنعت و معدن مازندران در ساری افزود: مازندران به رغم عقب ماندگیهای صنعتی در بخش کشاورزی توسعه نیافته است زیرا صنایع تبدیلی در مازندران باید توسعه یابد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه کشاورزی در مازندران سنتی است، خاطرنشان کرد: شناسنامه کشاورزی استان می تواند راهگشای بسیاری از موارد توسعه ای در استان باشد.

این مسئول با بیان اینکه محرومیت استان در پس طبیعت سبز آن نهفته است، بیان داشت: با حذف موانع توسعه صنعتی در استانهای شمالی، باید شاهد توسعه صنعتی روزافزون در مازندران باشیم.

وی با تاکید بر دعوت از سرمایه گذاران مازندرانی مقیم استانهای دیگر یادآور شد: کشاورزی مازندران آن طور باید و شاید توسعه نیافته است و این مهم همت تمامی مسئولان مربوطه را می طلبد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه برنج با رنج توسط کشاورزان استان تولید می شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه وزارت بازرگانی در موقع برداشت محصولات کشاورزان نسبت به واردات برنج اقدام کرد که این موضوع برای قشر ضعیف کشاورز استان بسیار ناراحت کننده است.

طبرسی با بیان اینکه 30 سال است که داد توسعه صنعتی در مازندران سر داده می شود اما مازندران در ابتدای توسعه صنعتی قرار دارد، افزود: متولیان صنعت و معدن استان باید در جهت توسعه متوازن و روز افزون صنعت در استان اقدام کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.